شماره تماس : 88346744-021

لینک های کاربردی :
پایتخت هند به روی مسافران باز می‌شود

پایتخت هند به روی مسافران باز می‌شود

سروزیر ایالت مرکزی دهلی اعلام کرد: از فردا مسیرهای مواصلاتی به سمت پایتخت هند باز خواهند شد ولی هتل‌ها همچنان بسته می‌ماند.

 

 «آرویند کجریوال» سروزیر ایالت دهلی از کاهش تدابیر بهداشتی در پایتخت هند خبر داد.

همزمان با افزایش افسار گسیخته تعداد بیماران کرونایی در هند که باعث شده این کشور به رتبه ششم خطرناک ترین کشورهای جهان برسد کجریوال گفت: از فردا تام مرزهای ایالت دهلی به سوی مسافران باز خواهد شد.

وی تصریح کرد: باز شدن مرزها به معنای آغاز مجدد فعالیت  هتل ها در دهلی نو نخواهد بود و هتل های این شهر همچنان بسته خواهند ماند.

آرویند کجریوال اضافه کرد: اگر افرادی از شهرهای دیگر برای درمان به دهلی بیایند می توانند در بیمارستان های دولتی بستری شوند.

وی افزود: البته برخی دیگر از بیمارستان ها فقط برای پذیرش بیمارانی فعال هستند که اهل ایالت دهلی باشند.

سروزیر ایالت دهلی ضمن انتقاد از تصمیمات اتخاذ شده توسط دولت گفت: اگر اجازه دهیم بیماران غیر بومی در بیمارستان ها پذیرش شوند ظرف 3 روز دیگر جایی برای پذیرش بیمارهای جدید وجود نخواهد و تا 3 هفته آتی حداقل به 15 هزار تخت احتیاج پیدا می کنیم.

کجریوال گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که کرونا به وجود آورد بازارها و دیگر اماکن عمومی نیز در دهلی بازگشایی می شوند ولی امیدواریم مردم تدابیر بهداشتی را جدی بگیرند و از گسترش بیشتر کرونا جلوگیری به عمل آورند.

گفتنی است بازشدن اماکن عمومی و آغاز مجدد فعالیت های آنها تصمیمی است که دولت هند اتخاذ کرده و از فردا در مناطق مختلف این کشور اجرا خواهد شد.

ویروس کرونا تاکنون 247 هزار و 195 نفر را در هند مبتلا کرده و 6950 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: تسنیم

Additional Info

کلیک: 2157 بار - بروزرسانی در دوشنبه, 19 خرداد 1399 11:49
رای شما
مدیر سایت

وب سایت رسمی و خبری شورای بازرگانی ایران و هند.
بمنظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آدرس info(@)i-iibc.ir در تماس باشید

دیدگاه خود را ارسال نمایید