شماره تماس : 88346744-021

لینک های کاربردی :
تاکيد هند بر ايفاي تعهدات خود در چابهار

تاکيد هند بر ايفاي تعهدات خود در چابهار

زیر بنادر و کشتیرانی هند در دیدار با سفیر کشورمان تاکید کرد؛ هند در ایفای تعهدات خود برای توسعه بندر چابهار کاملاً جدی است.

وزیر بنادر و کشتیرانی هند تاکید کرد: هند در ایفای تعهدات خود برای توسعه بندر چابهار کاملاً جدی است.
«منسوخ مانداویا» وزیر کشتیرانی، بنادر و آبراه‌های هند در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران درباره همکاری میان دو کشور در حوزه بنادر و دریانوردی و اقدامات انجام شده برای تحقق این فرصت‌ها به ویژه در بندر چابهار گفتگو کردند.
این مقام هندی با اشاره به همجواری و مناسبات بسیار خوب دو کشور در ادوار تاریخی از توسعه همکاری‌ها در دوره کنونی به ویژه از طریق بندر چابهار استقبال و بر اراده دولت هند برای انجام تعهدات خود در این رابطه تاکید کرد.
وزیر کشتیرانی، بنادر و آبراه‌های هند با اشاره به نظرات شرکت کنندگان در رویداد "روز چابهار" که 14 اسفند به صورت مجازی و به میزبانی کشورش برگزار شد، توسعه این بندر را مسیری مناسب برای ترانزیت کالا به افغانستان و آسیای میانه دانست و علاوه بر آن از امکان برقراری خطوط کشتیرانی مسافری میان چابهار و بنادر هند استقبال کرد.
وی ضمن اشاره به مراجعه برخی شرکت‌ها برای مشارکت در سرمایه گذاری‌های بندر چابهار، برای بازدید از این بندر همراه هیاتی از تجار و کارآفرینان هندی در آینده نزدیک ابراز تمایل کرد.

 

منبع: آریا

Additional Info

کلیک: 1330 بار -
رای شما
مدیر سایت

وب سایت رسمی و خبری شورای بازرگانی ایران و هند.
بمنظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آدرس info(@)i-iibc.ir در تماس باشید

دیدگاه خود را ارسال نمایید