Print this page
اقامت هند با ۱.۵ میلیون دلار

اقامت هند با ۱.۵ میلیون دلار

توسط 16 شهریور 1395   ⁄    اخبار خارجی

امروزه بسیاری از کشورها طرح هایی را با عنوان خدمات مهاجران برنامه ریزی می کنند. در واقع دولت ها برای اینکه به افراد اجازه اقامت در کشور را بدهند، آنها را دعوت به سرمایه گذاری در بخش تولیدی و صنعتی می کنند تا از این راه منابع مالی را وارد چرخه اقتصادی کنند. در حال حاضر حدود ۲۰ کشور هستند که خدمات اقامتی برای سرمایهگذاران خارجی در نظر میگیرند. از این دست کشورها میتوان به آمریکا، کشورهایی در اروپا و تعداد کمی کشور در جزیزه کارائیب اشاره کرد.

 به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل  از پایگاه خبری "سی.ان.ان"، دولت هند در حال راه اندازی یک برنامه جدید برای افراد خارجی است که خواستار گرفتن اجازه اقامت هند هستند. طبق این طرح اگر خارجی ها یک میلیون و پانصد هزار دلار ( حدود 5 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان) طی 18 ماه در این کشور سرمایه گذاری کنند، اجازه اقامت را خواهند گرفت. این در حالی است که این سرمایه گذاری منوط به ایجاد 20 شغل برای ساکنین هندی طی یک سال است.

همان طور که اشاره شد، تجار در ازای سرمایه گذاری در هند اجازه خرید ملک و ویزای ورود و خروج را دریافت می کنند. همچنین اعضای خانواده این افراد نیز اجازه انجام کار و تحصیل در طول مدت ویزا را خواهند داشت که این مدت می تواند با ده سال دوم تمدید شود.

از طرفی 1.5 میلیون دلار سرمایه گذاری رقم بالایی برای سرمایه گذاری در هند است. در واقع طبق برنامه های خدمات برای مهاجران آمریکا، سرمایه گذاری 500 هزار دلاری و ایجاد 10 شغل ملاک گرین کارت در نظر گرفته شده است. همچنین اجازه اقامت کارائیب سرمایه گذاری 400 هزار دلار در بخش املاک و مستغلات یا 250 هزار دلار در صنعت قند است. بنابراین مبلغ پیشنهادی هند برای سرمایه گذاری بسیار بالا است.

Additional Info

کلیک: 3282 بار - بروزرسانی در سه شنبه, 16 شهریور 1395 14:41
رای شما
برچسب : اقامت هند
اشتراک :
مدیر سایت

وب سایت رسمی و خبری شورای بازرگانی ایران و هند.
بمنظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آدرس info(@)i-iibc.ir در تماس باشید

آخرین پست های مدیر سایت